Kantiotis-masonikon

 
 Μία προφητική φωνή γιά τα δεινά τής σύγχρονης Εκκλησίας τής Ελλάδος. Πάντοτε θεωρούσε ώς "όρο απαράβατο" καί απαραίτητη προϋπόθεση γιά την ελευθερία τής Εκκλησίας, τόν οικειοθελή χωρισμό της από το Κράτος !
Σήμερα, κάποιος επικρεμάμενος απειλητικά επί τής Εκκλησίας ανερχόμενος πολιτικός, ζητεί εκβιαστικά αυτόν τον χωρισμό αποσιωπώντας τήν αρπαγή τού 96%  τής Εκκλησιαστικής περιουσίας υπό τού Κράτους με αντιστάθμισμα τήν μισθοδοσία τού κλήρου!
Τό πώς το Κράτος θά επιστρέψει στήν Εκκλησία αυτή την περιουσία πού άρπαξε, είναι καί το μεγάλο ζητούμενο!


 


"...Μὲ μιά τέτοια ντικανονικ και ντιχριστιανικ νομοθεσία, ατο πο κάποτε ορκίστηκαν πατώντας πάνω στν δικέφαλο ετὸ και μπροστά σε χιλιάδες λαο ποπευφημοσε, ότι θ εναι γρυπνοι φύλακες τν νόμων τς κκλησίας μας, σήμερα ( δυστυχώς ) κοιμνται !

 

λλ δν λείπουν καεράρχες ποναστενάζουν γι τ δουλεία τς κκλησίας. είμνηστος πίσκοπος Κασσανδρείας Ερηναος, ταν γύρω στ 1930 ς εράρχης το Οκουμενικο Θρόνου γι πρώτη φορλάμβανε μέρος σ συνεδρίασι τς εραρχίας τς λλάδος, εχε τ θάρρος ν διακηρύξ, τι τλληνικ Κράτος, κυβερνώμενο π τς συστάσεώς του π σκοτεινς δυνάμεις κ τν ποίων πρώτη Μασονισμός, ξέδωσε διαφόρους νόμους ποποτελον ρνησι τς πίστεως κα τς θικς το Εαγγελίου.

 

Κα γεμτος εργανάκτησι εράρχης κενος πρότεινε, σύσσωμη εραρχία πειγόντως, τελεσιγραφικά, ν ζητήσπ τν Κυβέρνησι μέσα σρισμένη προθεσμία «τν πάλειψι π τ Νομοθεσία κάθε Νόμου ποντιστρατεύεται στ δόγματα, τ μυστήρια, τ Κανονικ Δίκαιο, τς παραδόσεις κα τν θικ βίο τς ρθοδόξου κκλησίας».

Καν προθεσμία περάσπρακτη, κκλησία ν χωριστπ τ Κράτος ν διακηρυχθ, τι ρθόδοξή μας πίστι καμολογία βρίσκεται ν διωγμ, κα ν᾿νατεθπεράσπισή της στν εσεβλληνικ λαό, τ μόνο φύλακα κα φρουρ τν θρησκευτικν καθνικν μας παραδόσεων, πως μαρτυρεστορία...

 



Α
τλεγε είμνηστη κείνη φωνή. Ἀλλὰ καρχιεπίσκοπος θηνν Σπυρίδων Βλάχος, στ Συνέδριο τν Θεολόγων πογινε στν θήνα ττος 1949, εχε τν ελικρίνεια νμολογήσ, τι ζ κα ατς ς πρωθιεράρχης μέσα στν θλιότητα τς δουλείας, τι βλέπει τν κκλησία δεμένη π τ Κράτος χέρια κα πόδια, κα γι ατκανε θερμκκλησι στος συνέδρους, νργασθον κα ατο στν κύκλο τς ρμοδιότητός τους γι ν σπάσουν σο τ δυνατν συντομώτερα τ δεσμ τς κκλησίας.

πως ξελίσσονται γοργ τ πολιτικ κακκλησιαστικ γεγονότα τς πατρίδος, νισχύεται καθημεριν πίστις, τι ιζικ λύσι πο θποδώσ τν λευθερία στν κκλησία εναι χωρισμς κκλησίας κα κράτους.

Γιατ δν μπορεκκλησία π᾿πειρον ν παίζ διελκυστίνδα μ τ Κράτος. Κάποτε τ σχοιν θ κοπ. χωρισμς εναι ναπόφευκτος.



ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΜΟ…



Μετ
τ χωρισμγεσία τς κκλησίας δν θχ βέβαια τν ξωτερικ ατ αγλη ποχει σήμερα, πο φέρεται καψώνεται πάνω στάχη το θηρίου, τς πολιτικς ξουσίας.

Δν θχ βέβαια τ προβάδισμα στς δημόσιες τελετές. Δν θ᾿ποδίδωνται βέβαια στος ρχιερες τιμς ντιστρατήγων, οτε θ τος πονέμωνται μεγαλόσταυροι, οτε θ κροτον μοβροντίες πλων κατ τν νταφιασμό τους.

Δν θχουν βέβαια καμμία λικ βοήθεια π τ κράτος, θέτοντας πλέον σφαρμογ τ πατερικητ «Βιώσομαι σθίων κρίδας κα μέλι γριον μλλον, ψωμν κ μισθωμάτων πόρνης», θ ζήσω δηλαδ τρώγοντας κρίδες κα μέλι γριο, παρ ψωμπ χρήματα πόρνης. λλ τί μ τοτο;

«Καλύτερα μις ρας λεύθερη ζωή, παρ σαράντα χρόνια σκλαβι κα φυλακή», ψαλλε νεώτερος Τυρταος τς λληνικς λευθερίας.

Μία ρα –προσθέτουμε μες–, μία ρα λευθέρας κκλησίας εναι μύριες φορς προτιμότερη πκατ χρόνια πο θ διαρρέουν μονότονα μέσα σ μία δούλη καθλία κκλησία, ταπεινπηρέτρια, «γκαρσόνι» τν θελημάτων το κόσμου.

Γιατ,τι μπορε ν γίν μέσα σ μία ρα στν λευθέρα κκλησία, δν μπορε ν γίν μέσα σναν αἰῶνα στ δούλη κκλησία, πο ο κληρικοί της λογίζονται ς τεροκίνητα, ς «ριθμημένα κομμάτια τς κρατικς μηχανς» κατ μία πιτυχημένη παρομοίωσι, καθς κινονται κατ τς διαταγς τν κρατούντων.

έρας τς λευθερίας πο θ πνεύσ ζωογόνος σλο τ σμα τς κκλησίας θ εναι τέτοιος, στε τ σημεριν πρασινωπ τέλμα τν βατράχων πο κοάζουν θ διαλυθ.

Νέος κόσμος θ ξεπηδήσ, κόσμος τς «λευθερίας τν τέκνων το Θεο» (πρβλ. Ρωμ. 8,21).

Ζηλευτντως θ εναι κκλησία πο οπίσκοποί της θρχουν σντα λεύθερα. «Βουλομένων γάρ», πως λέει Γρηγόριος θεολόγος, «ο τυραννουμένων τ τς εσεβείας μυστήριον», τ μυστήριο δηλαδ τς πίστεώς μας τ ζον νθρωποι πο τ θέλουν καχι νθρωποι ποναγκάζονται ν τ ζήσουν.

Οπίσκοποί μας, λευθερωμένοι π τν θανάσιμο ναγκαλισμ το κράτους, παλλαγμένοι π τ φοβερ γραφειοκρατία, π τς διαρκες νοχλήσεις κανιαρς πισκέψεις τν πισήμων ρχόντων, θ ξαναβρον τ χαμένο αυτό τους, θ γίνουν πι πνευματικοί, πιΑποστολικοί, θ θυμηθον τ λόγια το Κυρίου, τ «τερ βαλλαντίου κα πήρας», ( δηλαδή, βγείτε στους δρόμους δίχως πουγγ κα ντορβᾶ), χωρς πορτοφόλι κα σακκίδιο (Λουκ. 22,35)· καν τυχν τ κράτος γίν λστς –κατπιτυχημένη κφρασι συνοδικογγράφου–, ρπάξ κα τ τελευταο τετραγωνικ μέτρο κι φήσ τν κκλησία χωρς οκόπεδα κα χωράφια, εραρχία ς μν τρομάξ.

Γυμνπ᾿λα τγκόσμια γαθά, πλούσια μως κακμάζουσα στν πίστι το Χριστο κα κινουμένη δραστηρίως γι τν γκαθίδρυσι τς βασιλείας του στς καρδις τν νθρώπων, θ συγκεντρώσ κα πάλι ,τι λικ χρειάζεται γι τ μεγαλειδες ργο της.

ΓιατΕκενος ποποσχέθηκε «Ζητεται πρτον τν βασιλείαν το Θεο κα τν δικαιοσύνην ατο, κα τατα πάντα προστεθήσεται μν», ν ζηττε δηλαδ πρτα τ βασιλεία το Θεο κα τ λύτρωσι, κι λα ατ θ σς προστεθον (Ματθ. 6,33), δν λέει ψέματα !

* * *

«Μασονικ κράτος λλάδα», διακήρυττε μ θάρρος τ 1950 π τς στλες θρησκευτικο περιοδικονας ρωικς εράρχης κα τποδείκνυε μκαταμάχητα πιχειρήματα (βλ. περ. «γιορειτικ Βιβλιοθήκη», τ. 161/Φεβρουάριος 1950).

 

«Ο Μασόνοι, γιοι δελφοί», λεγε στν στορικ προσφώνησί του πρς τν εραρχία Κασσανδρείας Ερηναος, «ο Μασόνοι καυχνται, τι κατ 90% ατο κυβερνον κα ατ τν λλάδα».

ν μως οί Ιεράρχες μας δν χουν τν πίστι ποπαιτεται γιρωικργα, κα δειλιάσουν, κα χωρισμς δν συντελεσθλλ προταθον κάποια μίμετρα κα συμβιβασμο σν μπλαστρα πο διαιωνίζουν τν ρρώστια, τότε ς ξακολουθήσουνν εναι διάδοχοι ατο Βασιλείων, Γρηγορίων κα Χρυσοστόμων– ν συνωστίζωνται στος διαδρόμους τοπουργείου τν Θρησκευμάτων κα τς Παιδείας, γι ν περιμένουν πότε θ᾿νοίξ θύρα το Γραφείου κα ν τος δεχθ Γενικς δερβέναγας τοπουργείου...

Πρν λοιπόν, πρν φθάσ δωδεκάτη ρα, πρν εσέλθουμε σκόμη μεγαλύτερο και βαθύτερο σκοτάδι, προσευχηθτε κατανυκτικά, σκεφθτε σοβαρά, ποφασίστε νεπηρέαστα, νεργστε γρήγορα, τολμστε γενναα, σπάστε τ δεσμ χωρς δισταγμό, λευθερστε τν κκλησία, κα τότε θ σς μνημονεύουν αωνίως πάνω στν λληνικ γ.

―――――――――――――

(Από το βιβλίο τού αείμνηστου επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη  " λευθέρα κα ζσα κκλησία"

 http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=35342