BianckiITALIA



Τώρα, άν η Barbara  Bianchi  έλεγε στόν Δήμαρχο αλλά Ιταλικά :

  "Άντε χάσου, Δήμαρχε ", θά είχε άδικο ;






ΕΝΑ  ΟΜΟ-ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ «ΠΑΘΗ ΑΤΙΜΙΑΣ»

( τού Βασίλη Χαραλάμπους )

Διαβάσαμε σε Ιταλικά διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, www.ilgiornale.it, www.tempi.it , www.imolaoggi.it, ότι μια υπάλληλος του Δήμου του Μιλάνου, η Barbara  Bianchi, απέστειλε στον Δήμαρχο του Μιλάνου, μήνυμα ( μέσω Facebook ), επιστρέφοντας έτσι το σχολικό έντυπο εγγραφής των παιδιών της πού διέγραφε την λέξη «γονέας 1» (genitore 1) και σημειώνοντας με θάρρος:

«Είμαι μητέρα και όχι ‘’γονέας 1»

(
Io  sono la  mamma non  il genitore uno).

ITALIAantiOMO

 

Με αυτό τον τρόπο η Barbara  Bianchi διάλεξε να υπογράψει το σχολικό έντυπο εγγραφής των παιδιών της, απεθυνόμενη στον Δήμαρχο του Μιλάνου Giuliano  Pisapia, με τη θαρραλέα σημείωση «το κατάλαβες;»

Η ετσιθελική επιβολή των Αρχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Μιλάνου, για τη μη αναφορά των λέξεων πατέρας ή μητέρα βρήκε τούτη την αξιέπαινη θαρραλέα αντίδραση.

Κάτι ανάλογο, για αντικατάσταση των όρων πατέρας και μητέρα σε ‘’γονέας 1’’ και ‘’γονέας 2’’, αναφέρθηκε στη Βενετία, κατόπιν εισήγησης της Δημοτικής Συμβούλου CamillaSeibezzi.

Έγγραφο προς τους δασκάλους για την εξάλειψη των «στερεοτύπων»: Τέρμα οι λέξεις «αγόρια» και «κορίτσια». Θα αποκαλείτε τους μαθητές «μωβ πιγκουίνους»

Λέει ο γιατρός : «Συγχαρητήρια κύριε, η σύζυγός σας μόλις γέννησε ένα υγιές μωρό»

 

PEGUINES



Άντρας: «Ω, σας ευχαριστώ γιατρέ! Είναι αγόρι ή κορίτσι;»

Γιατρός:

«Εμείς δεν χρησιμοποιούμε τέτοια φασιστική γλώσσα εδώ κύριε, η σύζυγός σας έχει γεννήσει ένα μωβ πιγκουίνο και θα έπρεπε να το γνωρίζετε!»



 

Μια σχολική περιφέρεια στη Νεμπράσκα των ΗΠΑ απέστειλε στους εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης ένα έγγραφο που τους συμβουλεύει να χρησιμοποιούν εκφράσεις για «φύλο χωρίς αποκλεισμούς», όπως «μωβ πιγκουίνοι», αντί για εκφράσεις «φύλου» όπως «αγόρια και κορίτσια».

«Αποφύγετε να ζητάτε από τα παιδιά να παραταχθούν ως αγόρια και ως κορίτσια, ή να τους χωρίζετε με βάση το φύλο», λέει ένα έγγραφο κατάρτισης που συντάχθηκε από το Gender Spectrum και δόθηκε στο διδακτικό προσωπικό των Δημόσιων Σχολείων του Λίνκολν, σύμφωνα με το National Review.


Τα έγγραφα καθοδηγούν επίσης τους εκπαιδευτικούς να μην χρησιμοποιούν φράσεις όπως "αγόρια και κορίτσια", "εσείς παιδιά" ("you guys"), "κυρίες και κύριοι".

«Αντίθετα να λέτε πράγματα όπως, “καλώ όλους τους αναγνώστες” ή “έι, κατασκηνωτές” ή “θα μπορούσαν όλοι οι αθλητές να έρθουν εδώ”.

Δημιουργήστε ονόματα στην τάξη και στη συνέχεια ζητήστε από όλους τους “μωβ πιγκουίνους” να συναντηθούν στο χαλί».

 

Η ανθρωπάρεσκη αδιαφορία κάποιων, που προφασίζονται το «φιλελεύθερο» και «προοδευτικό» φρόνημά τους, με γλωσσάριο το οποίο παραπέμπει σε «πάθη ατιμίας».  

 

Παρόμοιο επίσης απεχθές ομο-γεγονός δημοσιεύτηκε στην Γαλλική εφημερίδα «LeMonde», για την αποδοχή από μέρους της Ακαδημίας της Νάντης, στη Δυτική Γαλλία, στις 16/5/2014 να ορισθεί η «ημέρα της φούστας» (Lajournéedelajupe), δήθεν κατά του σεξισμού, το οποίο φανερώνει αλλόκοτες προθέσεις.   

Το λυπηρό τούτο γεγονός, πραγματοποιήθηκε σε 27 Λύκεια της Νάντης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας της Γαλλίας ξεσκεπάζοντας απαράδεκτες σκοπιμότητες και για τούτο έγινε αντικείμενο γενικής κατακραυγής. Κι όλα τούτα, στη Ευρώπη, στην οποία πλανάται η λεγόμενη «θεωρία του φύλου», που τελικά υποστηρίζει την δυνατότητα επιλογής φύλου και ετσιθελικά αλλοιώνει στον χείριστο βαθμό το ήθος των εφήβων.

Οι προβαλλόμενες ηθικές εκτροπές αλλά και οι ανήθικες προτροπές, από επίσημους οργανισμούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι απαράδεκτες.

Ανάλογης εκτροπής ήταν αυτό που έγραφε η Dailymail (Dailymail.com.uk), με ημερομηνία 20/5/2014 σε σχετικό άρθρο που τιτλοφορείται «NHStogivesexchangedrugstonine-year-olds: Clinicaccusedof playingGodwithtreatmentthatstopspuberty», συνηγορούσε σε τούτη την ανησυχία.

 

Η ίδια η Εθνική Υπηρεσία Υγείας – NHS (NationalHealthService), της Μεγάλης Βρεττανίας, χορηγούσε (ενέσιμα) φάρμακα σε παιδιά ηλικίας 9 ετών, για ενδεχόμενη μελλοντική εγχείρηση αλλαγής φύλου, επεμβαίνοντας στην ορμονική διεργασία του εφήβου.Η έκφραση ‘playingGod’, στην σχετική ανακοίνωσή της «Dailymail», θα μπορούσε ελεύθερα να αποδοθεί ‘παίρνουν τον ρόλο του Θεού’, το οποίο καταδεικνύει το μέγεθος του ηθικού εγκλήματος καθώς και το γεγονός ότι οι αποτρόπαιη τούτη ενέργεια εμπαίζει τελικά, τον ίδιο τον Δημιουργό Θεό.

Επιπρόσθετα επιχειρούν την παιδαγωγική αξιοποίηση της λογοτεχνίας για σκοπούς αλλοτρίους. Γιατί παραγνωρίζεται η ταύτιση του αναγινώσκοντος μαθητού με τους ήρωες κάποιου λογοτεχνικού έργου;   Είναι γνωστόν ότι το συνακόλουθο της ανάγνωσης από το παιδί ενός έργου παιδικής λογοτεχνίας είναι το γεγονός ότι κεντρίζει την παιδική του φαντασία.   Στην προκειμένη περίπτωση, οι επιπτώσεις θα είναι ολέθριες.

Γιατί η αλλότριος ομογενοποίησις ηθικού και ανηθίκου, με ανεύθυνους παιδαγωγικούς στροχασμούς; Γιατί η μετάλλαξη του ήθους σε τέτοια «ξελογιάστρα μάθηση;»*    «Έτεροι νόμοι» παρεισέφρησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία και αγωγή. Για τον φόβο των ευρωκελευσμάτων, θα αλλάξουν την ηθική πλευρά της αγωγής.

Η φράση του Αποστόλου Παύλου, στην Προς Τιμόθεον Επιστολή «αρσενοκοίταις…και ει τι έτερον τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται» (Α΄Τιμ. 1,10), ξεκάθαρα αναφέρεται στο γεγονός, ότι τα «πάθη ατιμίας» εν τέλει αντιστρατεύονται την αληθινή διδασκαλία του Χριστού. 

Δηλαδή τελικά, ο λεγόμενος εκσυγχρονισμός, γίνεται αναχρονισμός, όπου η θεματολογική προσέγγιση του, γέμει παραδειγμάτων, του Σοδομικού και Γομμορικού σκότους.

Βασίλης Χαραλάμπους