FACE B


Oταν ο Χέλμαν Βίλχεμ Γκόρινγκ ( Hermann Wilhelm Göring )  ρωτήθηκε στην δίκη της Νυρεμβέργης :

--- «Μά καλά, πώς καταφέρατε έτσι ολόκληρο τον Γερμανικό λαό να αποδεχθεί όλα αυτά πού κάνατε ( και μάλιστα διά Εκλογών και ψηφοφορίας) ;» αυτός απάντησε:

---«…Μά ήταν πολύ εύκολο, και δεν έχει να κάνει με τον Ναζισμό, αλλά με την... ανθρώπινη φύση !

Μπορείτε να το κάνετε σε ένα Σοσιαλιστικό, Ναζιστικό, Κομμουνιστικό καθεστώς, σε μια μοναρχία, ή ακόμη και σε μια δημοκρατία.

Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις στους ανθρώπους, είναι να τους φοβήσεις !

Εάν μπορείς να βρεις ένα τρόπο να φοβήσεις τους ανθρώπους, τότε μπορείς να τους κάνεις, να σού κάνουν ότι θέλεις !!! »

( Αυτό δηλαδή πού γίνεται σήμερα πού από το πρωϊ μέχρι το βράδυ δεν ακούμε και δεν διαβάζουμε στα ΜΜΕ τίποτα άλλο παρά μόνο τα «κρούσματα» του κορονοϊού !

Προσθέτοντας μάλιστα στους νεκρούς και όσους άλλους πέθαναν από καρδιά, από καρκίνο, από κοινές γρίπες, από ανίατες ασθένειες όλα σούμα ότι πέθαναν από κορονοϊό σπέρνοντας φόβο αμέτρητο…

Και με κάτι απίθανες μετρήσεις του κορονοϊού – το πρωϊ θετικός το απόγευμα αρνητικός και άντε καραντίνα 15 μέρες – με την χρήση μάσκας ακόμη και στα πιό απίθανα μέρη πού περπατάς μόνος σου, με τα «εμβόλια» πού «υποχρεωτικά» πρέπει να κάνεις «γιατί κινδυνεύεις εσύ και οι γύρω σου», γιατί θα κλαίς μετά για τον παππού και την γιαγιά αν δεν προσέξεις ( θυμήθηκαν τώρα τον παππού και την γιαγιά αυτά τα «περήφανα γηρατειά» πού οι πολιτικοί τους έκοψαν τις συντάξεις και άλλα πολλά, για γέλια και για κλάματα…)

 

++++++++++++++++++++++++++

 

Πιστό στις επιταγές της Νέας Τάξης Πραγμάτων το Facebook θέλει να καταπολεμήσει το εντιεμβολιαστικό κίνημα εγκαινιάζοντας μια νέα πολιτική στις σχετικές αναρτήσεις.

Αντί να αφήσει ελεύθερα τους πολίτες να εκφράζουν την άποψη τους, προσπαθεί να τους χειραγωγήσει και να επιβάλλει το “πολιτικά ορθό”.

Το Facebook απαγόρευσε διαφημίσεις που αποθαρρύνουν τους χρήστες από τον εμβολιασμό, ενώ ανακοίνωσε μια ξεχωριστή καμπάνια για την εποχική γρίπη ώστε να μετριαστεί η απειλή από την COVID-19, ανέφερε η εταιρεία σε δελτίο τύπου την Τρίτη.

«Σήμερα, ξεκινάμε μια νέα παγκόσμια πολιτική που απαγορεύει τις διαφημίσεις που αποθαρρύνουν τους ανθρώπους να εμβολιαστούν» ανέφερε η ανακοίνωση.

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα μηνύματα σχετικά με την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων να φτάσουν σε μια ευρεία ομάδα ανθρώπων, απαγορεύοντας ταυτόχρονα διαφημίσεις με παραπληροφόρηση που θα μπορούσαν να βλάψουν τις προσπάθειες της δημόσιας υγείας».

Η ανακοίνωση επικαλείται και συστάσεις από "ειδικούς" ( ; ) της δημόσιας υγείας ότι ένα εμβόλιο κατά της γρίπης μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να παραμείνουν «υγιείς και ασφαλείς» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρόλο που το εμβόλιο κατά της COVID-19 δεν θα είναι ευρέως διαθέσιμο σύντομα.

Επιτρέπονται διαφημίσεις που υποστηρίζουν ή διαμαρτύρονται για τη νομοθεσία ή τις κυβερνητικές πολιτικές σχετικά με τα εμβόλια, συμπεριλαμβανομένου του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Ωστόσο, η ανάρτηση πρέπει να περιλαμβάνει μια ετικέτα που να ενημερώνει τους αναγνώστες ποιος πλήρωσε για τη διαφήμιση, ανέφερε η ανακοίνωση.

Τέλος, ανακοινώθηκε μια συνεργασία της Facebook με τη UNICEF για την επέκταση της χρήσης εμβολίων σε όλο τον κόσμο.

sputniknews.gr

UP